Mrsbayan Kızlar böbreğimde büyüme var. Ve taş kanala düşmüş dedi çok sancım var serum vurulmazsam iyi olmuyorum. Ne iyi gelir ne yapayım su içiyorum başka ?
Seda42 Mrsbayan kizim 3 aylikti bende cektim agriyi hayatimda boyle agri cekmemistim sicak su torbasini sirtima koyuyordum biraz olsun hafifletiyordua
Kizbebekannesii Mrsbayan kendimi yerden yere attığımi.biliyorum çok zor Allah kimseye yaşatmasın. Gilaburi suyu var attarlarda satılıyor o iyi geliyor. Ama emzirirken kullanılır mı bilmiyorum. Ben hamileyken de düşürmüştüm 2 saatte bir parol içiyordum ağrısına dayanamayıp. Arabaya bin kötü yollarda gidin çabuk düşüyor
sheesyelllow Mrsbayan çok önceden benimde vardı eşkina balığının kafasında taş var onlar satılıyor ama bulmak biraz zor olabilir limonlu suda bir gece bekliyor sanırım size yine tarif ederler çok emin değilim çünkü 😌birebir çözüm çok çok iyi geldi bana ve yıllardır da tekrarlamadi
Avera Limonlu ılık su ile güne başlayıp 4-5 litre su içmek bana iyi gelmişti, tuvaletin önünde yattım desem yeridir. Allah yardımcınız olsun çok zor
Leyla54 Aysude merhaba bende de taş var ve ezmiyorum nasıl atlattınız süreci yardımcı olur musunuz acaba