Kızlar merhaba bir hafta önce bebeğimin cisli bezinde hafif kan lekesi vardı doktora goturdum kilosunu olctuklerinde 25gunde sadece 100gram almış sutumun yetmediğini mama baslamami söylemişti birde enfeksiyon olabilir diye idrar tahlili istedi ama kızım çişini de yapmiyordu mamaya başlayınca düzelmişti ama şimdi de mama içiyor ve dakika sonra kusuyor acaba neden kusuyor olabilir bu konuda bilgisi olan varsa lutfen yardımcı olsun 🤲