Bizde yakın zamanda grip atlattık. Ateş, burun tıkanıklığı, huzursuzluk, devamlı ağlama, öksürük...
Sık sık ateşini kontrol ettik. En önemlisi bu. Ateş yükselmeden antibiyotik kullanmayın lütfen. Bebek ateşlenerek atacak grip virüsünü ve vücudu bu virüsle savaşmayı öğrenecek. 5 günde atlattık biz hamd olsun. Tuzlu su çözeltisi verdi doktor onu kullandık sadece. Bolca da emzirmek lazım. Biliyorsunuz bebek hasta olunca annenin sütü değişip bebeğe doğal antibiyotik vazifesi yapmaya başlıyor. Bilimsel olarak kanıtlanmış. Az sabredin, bırakın bebeğinizin bağışıklık sistemi kuvvetlensin. Ateşinin 38,5 üstüne çıkması durumunda ılık duş aldırın. Allah acil şifalar versin