Selam kızlar, oğlum kendi kendine emziği bıraktı, diş çıkarma dönemi çok zor geçiriyor doktor ağır olduğunu söyledi. Emziği bıraktı ama gögüs emmek istiyor saatlerce hemde, hemen uyanıyor göğsümü çekince. Ne yapacağım bilmiyorum tavsiyesi olan var mı.13 aylık oğlum