Kbrnhr Dün üç tane aşı olduk özel aşılar. Normalde iyiydi ama dün akşama doğru acı acı ağlamaya başladı ve 4-5 saat ara vermeden ağladı.
Aaylinnnn Kbrnhr biz kızımla bir gece hastanede yattık hastalanmıştı 37,5 ateşe ateş demediler müdahale etmediler normal dediler gece boyuncada öle devam etti kontrol ettiler ama müdahale etmediler sabaha bişey kalmadı 38 üstüne dedi bizim doktorumuzda