tekbasimabakiyorum Sizce terlediği için sıcaktan mı yoksa enfeksiyon falan mıdır? Dün menenjit ve rota oldu. Akşam 9da bezini değiştirdim sabah kalktım yok, mama yedi kaka yaptı. Hala çiş yok. Endişelenmeye başladım
Zdln tekbasimabakiyorum benım kızımda yaz aylarında ısrarını cok az yapıyor terledıgı ıcın dıye dusunuyorm hastaneye götürdüm bı sorun yok dedı
Petitoos tekbasimabakiyorum bebeğim 2.5 aylıkken bizde de öyle bir sorun oldu hemen hastaneye götürdüm idrar tahlili kan tahlili röntgen çekildi hepsi temiz çıktı çok şükür geri geldik doktor dönemsel olabiliyor bide sünnet olmamış bebeklerde de görülebiliyor dedi. Yani çok acele etmeyin hastanede süründü benim çocuk boş yere sonra yavaş yavaş idrarını yapmaya başladı
cennetkokuluyavrum tekbasimabakiyorum bizde ayniyiz sabah kadar yok bazen bazende azcik yapiyor bebegim terliyor cok fazla bende ondan dusunuyrym birde simdi ufak ufak oksuuruk basliyor sanki vala nabicaz yaniyor evler cok sicak banyo yaptiruum bebegimi iki dk sonra ayni terleme devam
tekbasimabakiyorum Sadeturkkahvesi aşı olduğu için ateşi vardı gece yarım saatte bir uyanıp emmek istedi. Emzirdim ben de ama sütüm çok yok. Doymuyor mu diye de düşündüm. Böyle bir sorun yoktu aşıdan sonra oldu
Summerwine95 tekbasimabakiyorum benim kızda 2 gecedir idrar yapmıyor.1 gün hiç uyanmadi dedim emmedi ondan yapmamıştır ama dün uyanıp emdi sabah bezi değiştireyim dedim çiş yok şimdi doktoruna mesaj attım cevap bekliyorum
tekbasimabakiyorum Summerwine95 ben de doktora sordum terden olabilir. Su verin, beslenmeyi artırın bir de bebekler bacaklarını yıkayınca çiş yapmaya meyilli olur arada bacaklarını suya tutun dedi
tekbasimabakiyorum Summerwine95 idrar yolu enfeksiyonu olmasın da en büyük korkum bu çünkü 2 aylıkken olmuştu antibiyotik kullanmıştık çok zor günlerdi
Summerwine95 tekbasimabakiyorum aynen bizimkide şimdi yazdı serin tutup beslenmeyi arttırın demiş teşekkür ederim 🥰
Summerwine95 tekbasimabakiyorum ah geçmiş olsun.Bende ondan çok korkmuştum şükür sadece sıcaklardan oturuymus
tekbasimabakiyorum Summerwine95 çok teşekkür ederim ikimizin doktoru da aynı şeyi dediyse içimiz rahat edebilir 😘😍😘
Durefsan tekbasimabakiyorum benim bebeğim de aynı şekilde idrarını çok az yapmaya başladı. Sıcaklardan olduğunu düşünüyorum. Su vermeye başladım. Sizin kaç aylıktı?
tekbasimabakiyorum Durefsan beş aylık, biz üçüncü aydan beri su veriyoruz ama bu ara azalmıştık arttırmamız lazım
Durefsan tekbasimabakiyorum benim kızım 4 aylık. 6 aydan önce su vermeyin diyorlar ama hava çok sıcak. Günlük ne kadar su veriyorsunuz peki siz?
tekbasimabakiyorum Durefsan suyu anne sütünün yerini kaplamasın emsin diye öyle diyorlar. Yoksa suyun bir zararı yok kesinlikle. Hayat marka bebek sularından veriyorum günde altı yedi çay kaşığı ama az geliyor. Yarım çay bardağı vericem artık
tubasd tekbasimabakiyorum 12 saat uzun bir süre kız bebeğimi yapışıklık vs varmı baktinizmi geçmiş olsun
tekbasimabakiyorum tubasd yapışıklık olsa şimdiye kadar nasıl yapsın 😊 yaptı şükür postu açtığımdan beri