balabanayse1 benim bebeğimde 17 buçuk aylık.Genel olarak iştahsız bir çocuk. Öncelikle kan değerlerine baktırın kan eksikliği çok iştahsızlık yapabilir.Eğer yaptırdıysanız bıkmadan onu da bıktırmadan tadım yaptırmaya devam edin illa seveceği bir şey bulacaksınız. Öncelikle ek gıda verin sonrasında anne sütüne geçin.iştahsız bebek gerçekten zor ama bir şekilde aşacaksınızdır. Ben nasip olursa 2 yaşa kadar emzirmeyi istiyorum bu sebepten kesmedim.Siz yine doktorunuza danışın