Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim var ayağını üstüde sivilce tarzı yara çıktı önce İsilik gibi başladı bir günde su toplayıp patladı dün apar topar hastaneye götürdük enfeksiyon kaptığını söylediler bize bir şurup iki merhem yazdılar bu sabahta fark etim ki çocuğun poposunda yüzünde avuç içlerinde bir günde çoğalmaya başladı bu durumu yaşayıp da atlatan var mı kafayı yicem ben bir de bulaşıcı olur mu 26 aylık ta oğlum var Hiç evden çıkan bir insan değiliz havalar çok sıcak diye çocukları bahçeye bile indirmiyorum Çocuk emekliyor diye her gün evi sirkeli suyla siliyorum yani kafayı yicem nasıl geldi nasıl bizi buldu sürekli öyle evden çıkıp da gezen insanlar değiliz biz çokta titiz bi insanım hayatta bir kırıntı olmaz evimde. Parke fayansla bir çay damlası bilene damladığı zaman hemen silen bir insanım sirkeli suyla. İnanın aklımı oynatacam