Deletedmom_110 5 yaşında kızım 6 aylık oğlum var yarım saat var denizle aramızda saat kaçta gitsek kızlar ?
Bebitom_3 Deletedmom_110 en güzeli akşam üstü hem kalabalık dağılıyor hem deniz ısınıyor çok rahat oluyor
Ezogelin_n Deletedmom_110 12.4 arası götürmüyorum acillerde güneş çarpmasından gelen çocuklar oluyor genelde 4 7 arası
lceLady Deletedmom_110 aksam cok güzel oluyor 5-6 ’dan sonra gunes gidince. Deniz cok sicak oluyor sabah soguk olur. Aksam tum gunesi Toplamis oluyor ve kimse olmuyor pek . Bende yeni geldim tatilden yenidogan 2 yas ve 13 yas oğlumla girmistik
Atesbebek 8 9 gibi . Deniz çarşaf gibi oluyor. öğle sıcağında asla girmeyiz zaten. 8 9 gibi gider 11.30 gibi döneriz
Deletedmom_110 lceLady sıkıntı olmaz dimi 4 ten sonra gidince 6 aylık bebeğimden taşlanıyorum acıkcası
lceLady Deletedmom_110 yok cnm olmaz ben yenidoganla gittim 1 ay boyunca düşünün.. aksam daha iyi tum gunesi toplamis deniz daha sicak oluyor..çocuklarında basina fazla gunes geçmemiş olur
Deletedmom_110 lceLady neresi acaba plaj mı memnun kaldınız mı kızım çok istiyor ben hiç sevmem denizi 🥱
Ogulluana Deletedmom_110 öğleden sonra üç gibi gidiyoruz yedi sekiz oluyor dönene kadar zaten deniz evimin onunde
Deletedmom_110 Sekerpare_ evet ya kandırdık çocuğumu yemeğe oyun alanı vs yapıcaz ben hiç sevmiyorum eşimde aynı qlisa ıcındi bakalım haftaya olur inş