Roza49 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay 17 günlük şu yaz sıcaklarında odanın içi 30 derece ve ben bebeğimi askılı zıbın ile yatırıyorum ama gece bakıyorum göğsü sırtı buz gibi büyük ihtimalle terleyip üşüyor yanlış mı yapıyorum giydirmem mi gerekir
iki_prens_annesi_ Roza49 benimki de 5 ay 22 günlük bende zibinla yatırıyorum aynen terliyor yapacak bişey yok bence ortsek daha kötü