Kaansmomm ateşi asla bir gece boyunca düşmedi sabahına zaten doktor kontrolümüz vardı boğazlarında enfeksiyon yok kan idrarda alındı kan ve idrar da temiz yine ateşi düşmedi doktor bir problem yok diştendir büyük ihtimalle dedi 38.8, gördük en sonunda tanıdık doktoru aradı fırıl önerdi reçetesiz aldk kuzum dinlene kaldı ama duş ılık su ayaklarına limon asla işe yaramadı mecbur fitil kullandm şükür yavrum dinlenfi uyudu güzelce duşa sokuyorum uyanıyor uykusu var ılık su yapiyorum uyanıyor yavrum napsn. 🙁 3 gün önce ve dışarı gündüz balkona dahi cikarmiyorum çıkarsak akşam serinde çay bahçesine parka çıkıyoruz ama neden oldu anlamadk tahlillerde temiz enfeksiyon da yokmus şükür
Sen yine bir doktora götür canm icin rahatlar 🤲