Doğum kontrol hapı kullanan arkadaşlar her ay aynı tarihlerde mi adet oluyorsunuz adeti düzenlemesi bu şekilde mi emzirenler kullanabilir mi mesela eczaneye gitsem kafama göre alabilir miyim doktor muayenesi mi olmak lazım once. Nasıl kullanılıyor günde Bi kere her gün aynı saatte diye duymuştum birde ne zaman başlanması gerekiyor ara veriliyor mu kullananlar anlatsın