Arkadaşlar evde doğal saçınıza uyguladiginiz kürler,bakımlar var mı? Varsa tarif verirmisiniz? 3,5 yaşında oğlum var ona hamilelik döneminde bı gürlesti sonra dökuldu vs şimdi 2. Ye 7 aylık hamileyim saclarim çok kuru kıvırcık ve ince telli,asla uzamiyor bakımda deniyorum ama yok taramak bile işkence gibi. Bana hem uzatan hem canlandıran doğal yollar varsa uyguladiginiz fikir verebilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler..