Alyakbr Normalde Dalin kullanıyorum ama hediye geldi cesaret edemedim netten baktım göz yakıyor falan diyor oyuzden buraya sormak istedim kullanan varsa aranızda yorumunu yapabilirmi ?
Kuzularinanasi Alyakbr hic göz yakmiyor.yillardir kullaniyrm.7yasinda kizim da hala kullanir.kardesi de.memnunuz biz
beyzzsenturkk_ Alyakbr dalin saç kurutması dökmesi yasattı bize bende aynı markanın sarısını kullanıyorum yumusacık yapıyor
Minigim38 Alyakbr pembe olanını kullanıyorum 2 aydır saçlarını uzatmaya başladı bebeğim 8 ay 21 günlük
1Tosbik_annesi @Alyakbr bnde sarısını kullanıyorum çok memnunum göz felan yaktığı yok kokusu çok güzel tavsiye ederim ☺️
livanurvealpinannesi61 Alyakbr ikisi de iyi değil ikisinde de kimyasal madde var aşırı. Dalin de çok fazla alkol var