Minikomom Kızım 3,5 aylık 4 e doğru gidiyor geceleri İstanbul gündüzleri gibi sıcak oluyor artık gece üstüne birşey örtüyor musunuz ? Ne giydiriyorsunuz
DarkSwan Minikomom Evimiz 32 dereceyi gösteriyor.🥺 Sadece zıbınla yatırıyorum, üzerine ince müslin örtüyorum ama üzerinde kalmıyor.
Edada Minikomom kızım 7 ay 10 günlük uyumadan duş aldırıyorum bitek zıbınla uyuyor üstünü örtmuyorum sabaha karşı ince bı çarşaf atıyorum üstüne terlemeden rahat uyusun diye
Minikomom DarkSwan durmuyor o örtü Babamda kızım üstünü ört diyip duruyor örtmem birşeyi ifade etmiyor ki 1 saat sonra örtü aşağıda kalıyor 🤦🏻♀️
Minikomom Huma_kus34 çok sıcak biz bunalıyoruz onlar nasıl bunalıyordur serinlesin diye duş aldırıyorum 1 saat sonra aynı 😏
DarkSwan Minikomom Evet evet açıyorlar üstlerini. Çok sıcak bizler bunalıyoruz dile getirebiliyoruz, bebişler kendilerini ifadede edemiyorlar.
Ilay1710 Bu sıcakta örtülmez ki çocuk iyice sıcaktan uyuyamaz. Bi zıbın yeterli.ben de çok sıcak diye üzülüyorum kızıma sabahtan beri 3 kez yıkadım yine de çok terliyo çok mutsuz😕