Duru0209 ben 29 yasinda oğlumu doğurdum, dogumdan sonra eşimle konuşup ara vermeden ikinciyi yapmak istedik birlikte buyurler birbirlerine oyun arkadaşı olsunlar diye. 3-4 sene ara verip ikinciyi yapmak bana korkutucu geliyordu tam buyutmussun düzene girmis hayatin (gece uykuları, diş çıkarma donemi, tuvalet eğitimi vs.) Pat bi tane daha sar başa.. o yuzden ara vermek istemedik zorlanacagiz biraz ama ikiz gibi buyuyecekler diye düşündük. Oğlum iki aylikken ven ikinciye hamile kaldım 1.5 ay sonra doğumum var. Belki 10 yil sonra iki tane daha yaparim 😅 çocuk biraz hassas bi konu her seyi dusunmek lazım. Destekçinizin olması en önemlisi bide maddiyat tabi. Eşim her şekilde yardimci oluyor onun olmadigi yerde annem ve babam cok seviyor ve ilgileniyor. Yardım edenim olmasa tabi cesaret edemezdim hemen ikinciye. Psikolojik açıdan kendinizi hazır hissediyorsaniz 3. neden olmasın :))