Bebeğim 5 aylık her bezi genelde çiş ve kakalı olurdu günde 7 defa falan değiştirirdim. Bugün hiç kaka yapmadı sadece 3 kere değiştirdim bezini. Doyduğuna eminim sütüm var kendisi 1 saat aralıklarla emiyor arada göğsüm taş gibi oluyor. Doktora gittiğimizde yavaştan ek gıdaya başlayabilirsin abartmadan demişti sadece yoğurt verdim acaba bir ilgisi olabilir mi? Huzursuzda değil