Merhaba bebeğim 16 aylık sabahtan beri hafif bi ateşi var ama sürekli değil bi bakıyorum normal vücut sıcaklığı,bi saat sonra tekrar biraz artmış oluyor bizim dişler 1 senede cıktığı için ateşi olmazdı belirgin diş süreci geçirmedik. Diş ateşi böyle mi oluyor? Doktor azı dişleride geliyor yavaş yavaş demişti.