Kızlar 2 sene önce hamileyken 2 doz tetanoz aşısı oldum sağlık ocağında ki hemşire 5 yıl koruma sağlıyor demişti şimdi de sağlık ocağı (şu an başka sağlık ocağında kaydım) tetanoz aşısı için çağırıyor 2 doz 5 yıl koruyor demişti başka hemşire bu da bildiği halde ol diyor sorum şu 5 yıl koruyor mu hemşirenin dediği gibi