Bebeğim 14 aylık. Ve 7 haftalık hamileyim. iki doktora gittim. Biri 2-3 ay içerisinde bıraktırmaya çalış dedi, diğeri ise doğurana kadar emzirebilirsin dedi. Büyüklerimiz ise hamileyken emzirilmez diyor. Emzirirken hamile kalan var mı? Varsa siz ne yaptınız?