saribez güzel anne bebeklerimizin doğum kiloları çok önemli bu sorunun cevabı için. 3000 gr doğan ile 3700 gram doğanı kıyaslamamak lazım mesela. Daha zayıf doğanların çene kasları da daha geç kuvvetleniyor toparlamaları biraz daha vakit alabiliyor o yüzden. Bide bu forumda ne hikmetse çoğu annemizin bebişi aşırı tombiş ☺️ hatta sağlık sorunu olarak görülmesi gereken kiloları bile gururlanarak yazanlar var sen kendi bebeğini kendi düzeninde takip et en güzeli bu 🌸 benim bebeğim 3 kg doğdu emziremedim sağarak verdim sarılık oldu hastaneye yattık vs zor oldu 3 aylığa doğru toparlamaya başladı. 5800 kg boy 61 cm’di sağlık ocağındaki hemşire persentilde azcık düşük gibi ama yine de iyi dedi şimdi yine çok güzel emmiyor ara ara sağıp veriyorum