Tubii02 Kızlar 4 ay 22 günlük bebeğim var yaklaşık üç haftadır uykuya çok geç dalıyor ve sinirlendiğinde saçlarını yolmaya başladı. Uykusu gelince bu davranışı daha sık yapıyor. Saçı çok yok ama kafasını kaşır gibi yapıyor ama canı yanıyor ağlıyor sonrasında da kafasını çizdi hep bu şekilde. Bu durum normal mi geçici mi artık endişelenmeye başladım sinirlenince de yapıyor
Glsh54 Tubii02 oglum 4bucuk aylik ve ayni belirtiler bizdede var, saci oyle yok kasir gibi yapip sonra yoluyo sinirlenince yapio, ac degil uykulu degil ama kizinca bu sekilde yapio, ben dişine kizio die dusundum
AhseniinAnnesii Tubii02 benimde 5 ay 24 gunluk. Bi kac haftadir ayni seyi yapiyor. Diş cikarma, stresi azaltma, sakinlesmek icin yaparmis bebekler. Belki atak haftasindadir ondan stresli olabilir. 4.ay atagimiz cok fena gecti bizim
nhlhmz11 Tubii02 benim kızımda uyuyacagi zaman saçını kasir gibi yapıyor ama canını yakmiyor normaldir heralde 🙄 aynı bebeklerimiz
Elfkaraks Benim 52 günlük kızımda sinirlenince saçına asılıyor daha çok ağlıyor yeğenim 5 aylık o da öyle
Tubii02 Mferideb gittikçe sıklaşıyor arada yapıyordu şimdi daha fazla yapıyor ben müdehale ediyorum canı yanmasın diye
Glsh54 Tubii02 aynen oyle bugun sabah yoldu kafayi kipkirmizi etmis kendide sari, kafa kizarik tovbe yarabbim gulsem mi aglasam mi 🤪