Ayseeenazz 3 ay önce doğurdum kızlar regl olmuyorum ama hep düzensiz olurdum ilaçlarla falan düzelir zannettim ama sanırım düzelmedi ya da emzirdiğini için mi olmuyorum bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı
Bibebek_ Ayseeenazz 6 ayı doldurduk ben öyle oldum kişiden kişiye değişen bir durum bi sıkıntı var gibi hissediyorsanız doktora görünebilirsiniz içinizin rahatlaması açısından
aslhnm Bende doğumdan sonra adet olmadım yani kesik kesik kanamam vardı bi ara 2 3 gün çok az yoğunlaştı lekelikten çıktı ama bu ay o tarihe göre 7 gün geçikti 2 gün önce test yaptım negatif çıktı inşallah bişey yoktur bebeğim daha çok küçük
Seheeeeeeer aslhnm ay bende çok korkuyorum normal doğum yaptım sonra fobim oluştu kesiden dolayı. Sadece 1 kere ilişkiye gidebildim ama çok korkuyorum ya kaldıysam diye 😑
Peripellaa Bendede doğumdan sonra 3 ay gecikme oldu doktoruma sordum adet söktürücü 1 paketten yalnica 1 adet kullandım sabah adet oldum ve ondan sonra her ay düzenli oldum🤣
ikizannessi Peripellaa Doktor 1 seneye kadar normal falan demedi mi ne diyerek adet söktürücü verdi bende 8 ayı geçti olmadım çok kötü sistim
aslhnm Seheeeeeeer senin bebeğin kaç aylık benimki daha 3 aylık çok küçük eğer hamileysem bebeğim için çok üzülyorum bana ihtiyacı oldugu zaman ona çok zaman ayıramıcam diye
Peripellaa ikizannessi dedi canım ama ben dayanamadım bir sorun yaşamadım duzenede girdi aksine ama doktoruma sormuştum tabi
ikizannessi ozgenurtekin banada 3. Geliyor heralde diyorlar hiç yemekde yediğim yok ama göbek git gide büyüyor 😂
Peripellaa ikizannessi yok hayır aradım durumu anlattım normal dedi bende tarlusal kullanmak istiyorum zararı olurmundedim olmaz dedi