Hanımlar merhaba. Nasipse haftaya tatile çıkıcaz ve adet günüm tam tatilin tamamını kapsıyor afet geciktirici kullanayım diye düşündüm. Aranızda kullanan var mı? Yan etkisi filan gören.? Bir de nasıl kullanılıyor. Bebeğim 20 aylık emziriyorum bir sakıncası olur mu?