Unhappy_mommy Kızlar deri altı implanti yaptıran varmi çok kanama oluyormus diye duydum ben yaptıracağım ayın 19 da randevu aldım. Eczaneden alıp doktora taktiracagim kullanan varmi merak ettim.
MiJang Unhappy_mommy az önce başka bir yere yorum yazmıştım aynen kopyaladım 🫣 özel muayenehanede yaptırdım Kanama leke şeklindeydi günlük pedi bile doldurmayan ama her gün devam eden.. Ramazan ayında hep leke vardı mesela ama son bir aydır hiç yok Gibi gibi düzensiz gidiyor
Eysar Unhappy_mommy kilo yaparminacaba ben de düşünüyorum ama koruyuculuğu konusunda da biraz supeliyim fiyatı nekadar dir