Betul0707 Kızlar merhaba eski kullandığım bestlak damlam fotoda görünsüğü gibi sarı renkteydi. Yeni sipariş verdiğim bestlak damla şeffaf renkte. Acaba orijinal ürün değil mi ?
Miniktirtil Betul0707 aynısını bende dün fark ettim ,bir de sanki tadı daha tatlı gibi eczaneden aldım kafamda deli sorular
Bebee Betul0707 aynı sorun bende de var canım ilk aldığım sarıydı bugün aldığım beyaz anlamış değilim hangisi orijinal