Selam kızlar benim kizim 4 ay 8 günlük oldu bugün eylül ayının sonunda hastaneye yattik idrar enfeksiyonu yüzünden 6 gün kaldık şükür Simdi iyi ama emzirirken cok zorlaniyorum cok zor emiyo emdigi zamanda cok kısa emiyo gündüzleri yarim saat uyuyup uyaniyo bazen sagip kaşıkla veriyorum o sekilde iciyo ama meme emmek istemiyo ne yapmam gerekiyo bilmiyorum bu ay sadece 300 gr aldı suan 6 kg doktora ek gida yada mama baslayalm mi desim hayir erken daha dedi ama bu sekilde de doymuyo emmek istemiyor ac olduğu icin uyumuyo uyumadgi icinde sinirlenip emmiyo bu döngü bole dewam ediyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı?