Hajsjdgkd benim bebeğimin öyle şu anda. Yatarken ne kadar bir sağ bir sola bırakıp yastıkla sıkıştırsam da döndürüyor kafasını sırt üstü yatıyor hep. Kafasının arkası düzleştiği için uzun görünüyor. Karın üstü egzersizi yaptırmaya çalışıyorum düzelsin diye çok hafif bir düzelme oldu ama yine çok uğraşmam lazım daha