kızlar iyi akşamlar herkese, bebeğim 2 aylık uyuturken yan yatırmaya özen gösteriyodum yalnız yan yatırınca artık yavaş yavaş yüz üstü dönmeye başladığını gözlemledim geceleri bu tehlike olur gündüz ben hep başındayım ama. düz yatırınca da kusuyo ondanda korkuyorum gece uyurken y a kusarsa kafası düzkem diye var mı bi öneriniz***