benaslindayohum_ biraz erken en azından iki aylık olsun da duruma göre bakarsın yine . Birde gece ne kadar iyi beslenirse o kadar iyi kilo alıyor çocuklar maşallah benim kızımın kilosu dört aylık olana kadar hep üst sınırdaydı sonra nazar oldu. .reflü oldu iki ay gram alamadı vesaire de . Sen kimseye söyleme kilosunu çocuğunun