Mamaaaaa Umydb inşallah, bizimde çukur yok ben yinede doktora göstereyim kafamızda soru işareti kalmasın 🌸
Meloyloy Nesoooolera Allah rahmet eylesin, çok şükür benim erkek kardeşim 23 yaşında oldu ama belden aşşağı tutmuyor. Zekası yerinde ona şükür ettik.
Nesoooolera Meloyloy Allah’ım sifasini versin 4 ay yaşadı benim kardeşim melek oldu kardesiniz 96 yılında bı patlama sebebinden doğan cocuklarda olduğu soylendi ama hidrosefali de vardı benim kardeşim de başında su toplaniyordu
Meloyloy Nesoooolera Dr folik asit eksikliği dedi. Kardeşim 2000 doğumlu 1 yaşında ameliyata alındı. Dr kafası su toplayabilir demişti hatırlıyorum. Ama sadece belindeki yarayı aldılar. Çok zor ya neler yaşadık o dönemde