Kizim 9 Ay 22 günlük, 3 gündür uyku düzeni şaştı,normalde 9 da gece uykusuna geçen çocuk 1 saat uyuduktan sonra ağlayarak uyaniyorki asla ağlayarak uyanmazdı, geri uyuduktan sonrada her 20 dk da bir uyanıp emmek istiyor, atak haftasımi, Izmirdeyiz sicaklarmi etkiliyor bilmiyorum, sizde durumlar nasıl?