momlifetime Merhaba anneler kızım 1.5 yaşında ama altını silerken hep bi irkiliyor özellikle iç kısmı kirlenmesin diye biraz açıp silmeye calısıyorum açtırmıyor ağlıyor acı mı hissediyor bir sey olabilir mi ?
Esnozzzz1018 momlifetime Canı acıyor olabilir kesinlikle açtırmayın yıkayabilirsiniz elinizi arasına koyup silin ama açtırmayın
Gamzeeyigun momlifetime huylaniyor olabilir o yüzden yaptırmıyordur muhtemelen kaka yaptığında silmek yerine direk yıkamayı deneyebilirsiniz
momlifetime SevimliHayaletCasper Krem kullanıyorum canım oda orada kalıntısı oluyor bende öyle bırakmak istemiyorum açmak zorunda kalıyorum ama sıkıyor açtırmıyor
momlifetime Esnozzzz1018 Yıkıyorum ama cok sık değil krem kalıyor geçmesi gerekiyor kendini sıkıyor acıyor hissediyorum bende
momlifetime Gamzeeyigun Ama acı hissediyor gibi ağlamaya baslıyor sıkıyor yıkarkende aynısını yapıyor krem kalıntısı oluyor yeterince temizlenmeyince
SevimliHayaletCasper momlifetime ama içine krem sürülmez ki poposuna sürün azda dudak kenarlarına sürün yeterli. Krem de olsa yine her seferinde iç bölgesini silmeyin orası çok hassas tahriş edersiniz acır. Akşam yatarken yıkayın yeterli
momlifetime Noname21 Aa bilmiyordum ben krem kalıntısı vs oluyor diye daha detaylı silmeye yıkamaya uğrasıyorum oda acı hissiyatı oluyor gibi kendini sıkıp ağlamaya baslıyor
Noname21 momlifetime benim kızımda öyle sen kendinden hesap et başkası gelip dokunsa otomatik kasıyorsun kendini ıslak öendil ile sil hafifçe
momlifetime SevimliHayaletCasper yok iç kısma sürmüyorum zaten kremi dış kısımlara sürüyorum iç kısımda da krem kalıntısı oluyor çünkü dış kısımlara baya bir yediriyorum pişik hiç geçmiyor
Pastaneusuluislakkek momlifetime muhakkak ayarlıyorsunuzdur fakat bastırıyor olabilir misiniz? Bir de ıslak mendili değiştirmeyi deneyin kimisinin yapısı diğerlerine göre biraz daha sert oluyor. Bol sulu bir tane edinip deneyin. Bir de pişik ihtimalini değerlendirin bence
momlifetime Pastaneusuluislakkek Evet biraz geçmesi için bastırarak siliyorum yakıyor da olabilir dediğiniz gibi ama pamuklu su ile de cok yaptım sulu bir şekilde onda da aynı tepki veriyor pişik dış kısımda ama dış kısma tepki vermiyor sadece iç kısmı hafif bile olsa temizlemek isterken yapıyor
SevimliHayaletCasper momlifetime anladım cnm kalsın krem birşey olmaz. Akşam yatarken yıkattır yeterli.