Gulse_54 Bebeğimin popusunun üstü çok kötü kabardı ve pişik oldu 2 gündür geçmiyor. Her gün duş aldırıyorum ve bol krem sürüyorum bu arada sudokrem kullanıyorum fakat fayda etmiyor gibi sizin bir öneriniz var mi ?
-Tusemcimm- Gulse_54 o pişikten ben her bez değiştirmemde yıkamakla kurtuldum. Ne krem nede su baslı ıslak mendil hiç biri çare değil çişli bez alsam bile poposunu yıkıyorum artık pişiğin p’si kalmadı
Uckisilikaile Gulse_54 hamazinc krem. Bol bol yıkayın ıslak mendil kullanmayın kurulayıp kremi sürün sabaha hiç bişey kalmaz :)
civcivannesi_ Bepanthol hemen geçirir arada açık bırakın hava alsın kakası altında çok duruyorsa pişik yapıyordur veya kabız ise
Zeyneppppp Gulse_54 Bepanthol tek geçerim .akşam uyutmadan sürüyorum sabah hiç bişey kalmıyor. Poposunu sık sık havalandrin bide çok sıcak cnku
Eylullmomms Gulse_54 desitenin mor olan bir kremi var inatcı pişikler için ben kızıma kullandım 1 günde geçirdi ve o gün bu gündür pişik olmuyor her alt değiştirmede suyla yıkayıp kurulayın günde 1 kere en fazla 2 kere de bu kremi sürün faydasını mutlaka göreceksiniz
Leylaq @Gulse_54 ıslak mendil kullanma yıka iyice öyle kullan sonra kurula arko krem var ya tüplü olan kutuda olan değil tüplü olandan bol bol sur az değil bol bol sur orası komple krem gözüksün dediğimi yap her alt değiştirmede iki güne geçer diğer kremler boş valla
Cansu-95 Gulse_54 Bir kaç hafta önce bizimse olmuştu saf zeytinyağını biraz ısıtın ılık bir şekilde sürün pamukla ama ondan önce bol bol popişini yıkayıp kuru bırakın sabaha hiç birşey kalmıyor 🫶🥳