selam herkese şiddetli bir şekilde başım ağrıyor 8 aylık bebeğim var emziriyorum parol içtim etkisi olmadı bir tülbentle sıkıca bağladım yine geçmedi sorum şu; arveles içersem bebeğime zararı olurmu emzirme döneminde arveles yada herhangi bir ağrı kesici içen varmı? parol dışında tabi?