Sedametin bebeğim doğduğundan beri sadece mama ile besleniyor. sma ile başladık, hastanede sma veriliyordu aynı şekilde devam edeyim dedim bende. çok gaz sorunu yaşıyordu mama değiştirelim dedik aptamil denedik. dediğiniz gibi bebeğimizi yüzünde vücudunda kızarıklıklar oldu. doktora danıştığımızda süt alerji olabilir demişti. birde aptamil çok şekerli bebeği boş şişiyor deyince geri sma mamaya döndük. birde zaten süt alerjisi olsa sma mama da yapar diye düşündüm ama sma mamada hiç öyle kızarıklık falan yaşamadık. sürekli masaj yapın karnına, zeytinyağını hafif ılıtıp karnına masaj yaparak ovalayın hem gazını alır hemde tuvaletini yapmasına da yardımcı olabilir bence.