Esnozzzz1018 benimde oğlum sallamaya alışmıştı küçükken ve geceleride çok sık uyanıyor ayağımda sallamam gerekiyordu ve artık öyle psikolojim bozulmuştuki geceleri ayağımda oğlum olmasa bile bebek sallıyor gibi ayaklarımı sallıyordum ogünden sonra bigün öğle uykusuna geçerken yastığa yatırıp pış pış açıp totosunu pışpışlayrak uyutmaya başladım