kivitoannesii Doğum yapalı 5 ay oldu bebeğim hiç emmedi sütüm geldi ama emmedi ilk ay böyle yanmıştı süt dolarken sonra geçti iki gündür tekrar aynı yanma var normal mi neden olur korkuyorum valla