Kızlar merhaba
Bebegim 8 aylık ve ayak tırnağında batık var çok fazla şişmiş . Bugun hastaneye götürdüm tırnağını bir törpüyle kaldırıp durmam gerektiğini sonrasında ise göz merhemi sürmem gerektiğini söyledi doktor. Acı çekmesine dayanamıyorum başına gelen var mı acaba yardım eder misiniz