marisback Deletedmom_79 aşko bunu baya inceledim arkadaşımda da var ama kapanınca çok da küçük gelmedi bana ya sanki bilemedim
Deletedmom_79 marisback hybrid oluşu cezbetmişti açıkçası hoş gittik joie litetrax. 4 aldık. Abv istemiyorum resmen🤣 Buna yükseğim hala ama katlanırken minnacık minnacık diyosan pockit e o da mok gibi sarsıntı diyosun. Bi bagaj testi yap bence.
marisback Deletedmom_79 transporter alacam sonunda kendime bi tane bagaj büyüse de ben sığamıyorum nnnaaaaallleelettttt
Deletedmom_79 marisback doğum yapmamış olsaydın mario gibi ön arka zıplatır piçuuuuu diye yerleştirirdin hedefe🤣🤣
marisback Kiri57 benim şimdi kullandığım da maxi cosi ama travel maalesef. Siz hangisini kullanıyorsunuz maxi cosinin bi iki modeline baktım
marisback Kiri57 benim şimdi kullandığım da maxi cosi ama travel maalesef. Siz hangisini kullanıyorsunuz maxi cosinin bi iki modeline baktım
marisback Deletedmom_79 hdıdhdjdbdb zıplatmayı da neden yapamayacağımı tahmin edersin…. Hani…. Kalkmaz o….
Kiri57 marisback maxi cosi lara2 kabin boy aldım. Gerçekten memnunum sürüşü çok rahat hafif kolay katlanır gayet güzel oturma yeri belki biraz küçük gibi geldi ama değil ya 4 5 yaşında kullanamaz tabi 🥰