Kızlar merhaba 2 yaşında oğlum var 1 aydır balgamlı öksürüyor kurban bayramında hastaneye götürdük rotgeni kan sonucu normal çıktı ama hayla öksürüyor balgamı var birde 3 gündür horluyor benim aklıma gelen bronşit veya astım oldu salı günü goturcez hastaneye sizin cocugunuzda böyle sorunlar oldu mu ? Acaba alerjik mi ? İçim hiç rahat değil