Kizlar bebegimi emzirirken uyutuyorum oyle yatiriyorum 12 1 gibi uyuyor. Haftaya 6 aylik olacak. Uyku egitimi vermem lazim ama nasil yapacagim bilmiyorum. Her yerden bir sey okuyorum. Ayin basinda da calismaya baslayacagim. 10 gibi uykuya gecisini yapmak istiyorum. Acaba uyku danismanindan egitim mi alsam dedim ama suan para da veremem calismaya baslamadan. Hani rutin olusturmak lazim diyolar. E insanin bi gunu bi gununu tutmuyor ki. Misafir oluyor disarda oluyor insan bunun gibi gibi. Ne yapacagim biri yardim etsin