Kızlar ben oğlum 1 yaşına kadar biberonuna bulaşık deterjanıyla yıkmadım. Çok nadir Sadece mamadan ve sütten kaynaklı olan yağ olduğunda bulaşık deterjanı kullanarak yıkadım. Bugün kaynanam dedi olur mu öyle çalkalamak yetmez sadece falan diye. Sizler ne yapıyorsunuz.Bulaşık deterjanlı mı yoksa sadece suyla mı çalkalıyorsunuz.