Kızlar 1 aylık bebeğim var. Bazen beni emerken çırpınıyor eli kolu durmuyor boğuluyomuş gibi davranıyor bazen de çok sakin sessiz içiyor anlam veremiyorum🥹 sütün az ya da hızlı akıyodur derseniz bazen biberona sağıp veriyorum onu da öyle içtiği oluyor, sakin içtiği de oluyor. Gaz ya da burnu mu tıkalı acaba diyorum temizliyorum yine aynı. Yenidoğan bakımı çok zorr.