Annecilikkkk benimde oğlum 11 aylık geçen ay normal videoya çekerken aynı şekil titreyip kasıldı dr attım direk videoyu nöroloji gitmemizi ve bir Eeg çektirmemizi istedi, önemli bir durum olmayadabilir epilepsi de olabilir içimiz rahat etsin dedi, nöroloji uzmanıda videoyu izleyince aynı şeyi söyledi , çekildik sonucu çıktı sanırım temiz birkaç kişiye sordum burdada, haftaya gidip göstereceğiz sonucunu.