Ipek_1720 valla bence emzik iyi ki var yaaa :))) bir arkadaş şöyle demişti “emzik kötüdür diyenin bebeği emzik almamıştır ondan öyle demiştir” diye. ))) Çok gülmüştüm buna ama hani ağzına uygun, ayına uygun, düzenli sterilize edilen, düzenli değiştirilen bir emzik ise bebek de tutuyor ise her anında da ağzında değilse genelde bebişlerş sakinleştiren bir şey. Ben, yüksek bebek hemşriesi bir arkadaşıma danışarak vermiştim. Bugün de hala sever ama sürekli de ağzında değil açıkçası, gece uyurken alıyor sınra atıyor ağzından zaten ben de alıyorum emzşkle yayırmadım yenidoğandan beri (doktoru emziği al demişti de) ben memnunum açıkçası..