Hanımlar bebeğim 4.ay kontrolünde aile hekimi 63cm başını 40cm ölçmüştü, kendi doktoru 64 cm başı 41 cm. Şimdi 5 aylık kontrolünde aile hekimliğinde yine 63cm çıktı kafası 41 cm. Kendi doktoruna göre başı hiç büyümemiş boyu hatta kısalmış nasıl oluyor bu ya😳