Hanımlar mobilya takımı alacağım inşallah ilk defa evlendiğim zman tayinci olduğumda almamıştım şuan memleketteyiz çok şükür.istikbal bellonaya ve mondiye gittik bugün.görünüş açısından en fazla mondi ’yi beğendim.diğerleinden niye uygun fiyatlı o aklıma takıldı? Kullananlar yorun yapabilir mi