19 aylık bebeğim 6 aylıktan 1 yaşına kadar gayet severek salıncakta sallanıyordu ama ne olduysa bir yaşından sonra salıncağa bindiği zaman basıyor çığlığı korkuyor.. biraz araştırdım 30 aylığa kadar geçmezse duyu bütünleme ile ilgili bir sıkıntı olabilirmiş ama normalde kucakta sallayalım hiç sorun yaratmıyor bu arada bir yaşından beri kreşe gidiyor ama orda hiç salıncağa binmedi. bunun gibi bir şey yaşayan var mı geçici mi biraz içimi rahatlatın hanımlar nörolojik bir şey olmasın sakın. ayrıca korkusu üzerine gitmeli miyim yoksa sürekli travmasını taze tutmak doğru bir şey mi unutmasını mı beklemeliyim bilmiyorum