Mavininbiri AsinkaninAnesiyim Oh sıhhatler olsun. Bizde parka gitmiştik gelir gelmez uyudu saat 7 gibi umarım gece uyanmaz 🥲
CmreKSidar AsinkaninAnesiyim emzirdim kucağımda uyuyor bütün gün beni uyumayarak deli etsede uyuyuncada öpe öpe uyandırasım var😂
2ogullu1anne 2’sinin de çoktan uyuması lazımdı. Bilerek uyutmadım çünkü babalarını bekliyorlar.Ancak 10′da uyuturum.Biraz sevsin.